Avoimet työpaikat

Voit jättää meille avoimen työhakemuksen, jossa kerrot osaamisestasi ja siitä, millaisiin tehtäviin tähtäät.

Lähetä avoin hakemus sähköpostilla osoitteeseen rekry@phpoy.fi

 

Palvelutaso

 

Q4 (1.10.-31.12.2016)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 23,41 95,3 98,6
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 24,50 97,1 97,9

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 34,00 90,0 93,0
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 24,39 96,3 99,4

Q3 (1.7.-30.9.2016)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 23,55 94,1 98,3
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 23,66 95,8 98

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 26,77 92,8 97,4
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 22,59 98,3 98,8

 

Q2 (1.4.-30.6.2016)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 21,27 96,9 98,7
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 20,79 96,8 99,6

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 25,07 93,9 97,9
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 26,97 93,9 99,3

 

Q1 (1.1-31.3.206)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300  20,08 93,38 98,11
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 27,34 92,35 96,47

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 26 88,72 97,09
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 31,95 92,63 97,89

 

Q4 (1.10-31.12.2015)

 

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 23,49 95,7 98,2
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 19,07 97,2 100

 

Häiriöilmoitukset Keskimääräinen vastausaika Vastattu 60 s. kuluessa Vastattu 180 s. kuluessa
  28,15 92,4 96,8

 

 

 

 

Pointti-asiakaslehdet

Pointti - 3/2016 Pointti - 2/2016 Pointti - 1/2016

Asiakastiedotteet

6/2016

5/2016

4/2016

3/2016

2/2016

1/2016

6/2015

5/2015

4/2015

3/2015

2/2015

1/2015

6/2014

Omistaja-asiakkaana sinun on helppo hymyillä, koska:

  • Saat alennusta PHPOY:n palveluista.
    Omistajien maksuttomalla PHPOY Kotisopimuksella saat 3 euron kuukausialennuksen laajakaistan ja lankapuhelimen kuukausimaksuista. Esimerkiksi vuonna 2015 omistaja-alennukset puhelin- ja laajakaistaliittymien kuukausimaksuista olivat yhteensä 242 853 euroa. Käyttäjäomistajalle tämä tarkoittaa yli 10 %:n tuottoa osakkeen markkina-arvolle.
  • Pääset nauttimaan omistaja-asiakkaillemme kohdistetuista kampanjoista ja erikoisalennuksista.
    Ilmoitamme omistajille suunnatuista kampanjoista, erikoisalennuksista www-sivuilla, Facebookissa sekä lehti-ilmoituksissamme.
  • Olet mukana kehittämässä oman asuinalueesi tietoliikenneyhteyksiä.
    Kun tulosta syntyy, PHPOY käyttää sen toiminta-alueensa tietoliikenneyhteyksien kehittämiseen mm. investoimalla valokuituverkon rakentamiseen.

Asiakaspalvelu

Henkilöasiakkaat
ma-pe 8-20
03 486 4300
asiakaspalvelu(at)phpoy.fi

Yritysasiakkaat
ma-pe 8-16
03 486 4200
yritysasiakaspalvelu(at)phpoy.fi

Yritystuki

ma-pe 8-16
03 486 4400
yritystuki(at)phpoy.fi

Myymälät

Myymälät avoinna ma-pe 9-17.
Mäntän ja Virtain myymälä suljettu
12-13 lounastauon vuoksi.

Mänttä-Vilppula
Virkamiehenkatu 3
03 486 4280

Ruovesi
Honkalantie 1
03 486 4220

Virrat
Keskustie 7
03 486 4290

Vikailmoitukset

Henkilöasiakkaat (24 h)
puh. (03) 486 4100
vika(at)phpoy.fi

Yritysasiakkaat  (24 h)
puh. (03) 486 4400
yritystuki(at)phpoy.fi