Palvelutaso

Q1 (1.1.-31.3.2017)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300  31,27 93,3 96,7
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 30,56 92,1 96,2

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 24,00 87,6 95,3
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 27,58 92,9 98,0


Q4 (1.10.-31.12.2016)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 23,41 95,3 98,6
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 24,50 97,1 97,9

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 34,00 90,0 93,0
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 24,39 96,3 99,4


Q3 (1.7.-30.9.2016)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 23,55 94,1 98,3
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 23,66 95,8 98

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 26,77 92,8 97,4
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 22,59 98,3 98,8

 
Q2 (1.4.-30.6.2016)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 21,27 96,9 98,7
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 20,79 96,8 99,6

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 25,07 93,9 97,9
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 26,97 93,9 99,3

 
Q1 (1.1.-31.3.2016)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300  20,08 93,38 98,11
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 27,34 92,35 96,47

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 26 88,72 97,09
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 31,95 92,63 97,89

 
Q4 (1.10-31.12.2015)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 23,49 95,7 98,2
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 19,07 97,2 100

 

Häiriöilmoitukset Keskimääräinen vastausaika Vastattu 60 s. kuluessa Vastattu 180 s. kuluessa
  28,15 92,4 96,8

 

 

 

 

Asiakaspalvelu

Henkilöasiakkaat
ma-pe 8-20
03 486 4300
asiakaspalvelu(at)phpoy.fi

Yritysasiakkaat
ma-pe 8-16
03 486 4200
yritysasiakaspalvelu(at)phpoy.fi

Yritystuki

ma-pe 8-16
03 486 4400
yritystuki(at)phpoy.fi

Myymälät

Myymälät avoinna ma-pe 9-17.
Mäntän ja Virtain myymälä suljettu
12-13 lounastauon vuoksi.

Mänttä-Vilppula
Virkamiehenkatu 3
03 486 4280

Ruovesi
Honkalantie 1
03 486 4220

Virrat
Keskustie 7
03 486 4290

Vikailmoitukset

Henkilöasiakkaat (24 h)
puh. (03) 486 4100
vika(at)phpoy.fi

Yritysasiakkaat  (24 h)
puh. (03) 486 4400
yritystuki(at)phpoy.fi